افزایش فالوور اینستاگرام| ربات تلگرام |ارسال پیامک |طراحی و برنامه نویسی

افزایش فالوور اینستاگرام, ساخت ربات تلگرام طراحی سایت و برنامه نویسی وب , ارسال پیامک تبلیغاتی ,تبلیغات در فضای مجازی

افزایش فالوور اینستاگرام| ربات تلگرام |ارسال پیامک |طراحی و برنامه نویسی

افزایش فالوور اینستاگرام, ساخت ربات تلگرام طراحی سایت و برنامه نویسی وب , ارسال پیامک تبلیغاتی ,تبلیغات در فضای مجازی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش واقعی فالوور در اینستاگرام

امروزه افراد برای هدف های مختلفی از اینستاگرام استفاده می کنند و برای اینکه به اهداف خودشان برسند دنبال راه هایی برای افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام می گردند.

در این مقاله چند راه مختلف برای افزایش فالور در اینستاگرام بیان شده است:

1) به عنوان کاربر فعال فعالیت داشته باشید. وقتی دیگران ببینند شما از صفحه های آن ها دیدن می کنید و پست های آنها را لایک کرده و کامنت می گذارید آنها نیز شما را فالو کرده، پست های شما را لایک و برای پست های شما کامنت خواهند گذاشت.

2) از روش فالو بک استفاده کنید. در این روش اکانت های مشابه اکانت خود را پیدا کرده و فالور های آنها را فالو کنید. این باعث می شود آنان نیز شما را فالو کنند. وقتی فالووینگ های شما به 4000 تا رسید شروع به آنفالو کرده تا به صفر برسید سپس مجددا شروع به فالو کردن کنید. در نظر داشته باشید که اکانت های تکراری را فالو نکنید.

3)در اکانت خود از پست های روز استفاده کنید. بدین صورت که وقتی یک اتفاق مهمی افتاده و همه از آن اتفاق صحبت میکنند شما نیز پست های خود را درباره آن اتفاق بگذارید

4)در پست های خود حتما از تگ استفاده کنید. افراد دارای فالور بالایی که با شما همسو هستند را شناسایی کرده و پست های خود را روی آنها تگ بزنید

5) حتما از هشتگ استفاده کنید. هشتگ های داغ را شناسایی کرده و در پست خود از آنها استفاده کتید.

6) اکانت خود را تبلیغ کنید. برای نمونه اگر سایت، تلگرام، وبلاگ یا هر فیلد دیگری دارید که امکان تبلیغ کردن در آن را دارید، اکانت خود را تبلیغ کنید.

7)از قابلیت دایرکت استفاده کنید. از طریف دایرکت میتوانید دوستان زیادی در اینستاگرام پیدا کنید. از آنها بخواهید شما را تبلیغ کنند. شما هم در مقابل می توانید آنها را تبلیغ کنید.

8) از امکانات اینستاگرام به خوبی استفاده کنید. یکی از امکاناتی که جدیدا در اینستاگرام اضافه شده امکان پخش ویدیو زنده است. از این قابلیت به خوبی استفاده کنید تا دیگران هم شما را ببینند

9) عکس اکانت خود را به روز کنید. برخی افراد شما را از طریق عکس اکانت پیگیری می کنند. به روز شدن عکس اکانت شما می تواند به افزایش فالور های شما کمک کند.

10)می توانید فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل کرده تا اینستاگرام شما در فیسبوک نیز تبلیغ شود.

افزایش فالوور اینستاگرام صد در صد تضمینی و واقعی

هدف جذب مشتری ست. تمامی شبکه های اجتماعی و وب سایت و تبلیغات، همه و همه حول محور جذب مشتری میگردند. اما فراموش نکنید، در هیچ فضایی به دنبال فیک نباشید. نه در وب سایت از بازدیدهای پاپ آپ بهره بگیرید، نه ممبرهای فیک برای کانال تلگرام خود بخرید، و نه فالوور فیک برای پیج تان.

افزایش فالوور اینستاگرام صد در صد تضمینی و واقعی، یکی از تخصص های شرکت تبلیغاتی  آسایش میباشد. یافتن بازار هدف پیج اینستاگرام شما، جذب فالوور واقعی، افزایش لایک، افزایش میزان بازدید از پیج همه و همه از خدمات ما میباشد.

در نظر داشته باشید، همه چیز حول محور جذب مشتری میچرخد. تنها فالوور واقعی ست که میتواند مشتری شما بشود. بنابراین در ابتدا تمرکز شما روی کیفیت فالوورهایتان باشد و نه کمیت آنها. قطعا اگر خدمات شما با کیفیت باشند، فالوورهایتان به مرور زمان افزایش خواهند یافت.

منبع: سایت شرکت آسایش تیم

جهت تماس با ما روی لینک زیر کلیک کنید:

افزایش فالوور  اینستاگرام


برای مشاهده نمونه پیج های اینستاگرام ما کلیک کنید

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی