افزایش فالوور اینستاگرام| ربات تلگرام |ارسال پیامک |طراحی و برنامه نویسی

افزایش فالوور اینستاگرام, ساخت ربات تلگرام طراحی سایت و برنامه نویسی وب , ارسال پیامک تبلیغاتی ,تبلیغات در فضای مجازی

افزایش فالوور اینستاگرام| ربات تلگرام |ارسال پیامک |طراحی و برنامه نویسی

افزایش فالوور اینستاگرام, ساخت ربات تلگرام طراحی سایت و برنامه نویسی وب , ارسال پیامک تبلیغاتی ,تبلیغات در فضای مجازی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام از طریق تبادل شات

همانطور که میدانید یکی از تخصص های ما، افزایش تضمینی فالوئر اینستاگرام میباشد. قریب به یک سال است که این خدمات را انجام میدهیم. روش مان نیز از طریق فالو، آن فالو، ارسال دایرکت، ارسال کامنت، تنظیم هشتگ و..... میباشد.

بسیاری از مشتریان ما از کار ما راضی بوده اما درخواست تبلیغات در اینستاگرام را نیز داشتند. که اصطلاحا به این نوع تبلیغات در اینستاگرام میگویند: شات

یعنی درج تصویری از صفحه ی شما در صفحه ی اینستاگرام دیگران ....

هزینه ی این نوع تبلیغات از 10.000 الی 200.000 تومان میباشد.

اما ما ترتیبی فراهم کرده ایم که شما بدون پرداخت هزینه بتوانید ماهیانه 4 بار در پیج های پر بازدید تبلیغ داشته باشید. بدون اینکه حتی ریالی بپردازید. و این خدمات از سرویس های رایگان ما میباشد.

شیوه ی کار به این صورت است که ما شرایط تبادل تبلیغات و شات شما و دیگر مشتریانمان رو برایتان فراهم میکنیم. یعنی در طول ماه 5 بار تبلیغات صفحه ی شما (شات) را در 5 صفحه پر بازدید قرار میدهیم، و 5 بار تبلیغات صفحات دیگران را در صفحه ی شما قرار میدهیم. با این روش هم تعداد فالوور پیج شما افزایش می یابد. و هم بسیار دیده میشوید. این روش قدرتمندترین و به صرفه ترین شیوه تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام محسوب میگردد.

تاثیر تگ کردن در افزایش فالوور اینستاگرام

تگ کردن کاربران در اینستاگرام به صورت زیر انجام میشود:

شما در حین گذاشتن عکس در اینستاگرام بعد از اتمام تمامی مراحل زمانی که به مرحله گذاشتن کپشن میرسید گزینه ای را در پایین صفحه میبینید به اسم تگ کردن tag people برای تگ کردن در هرنقطه ای از تصویر که تمایل دارید میتوانید کلیک کنید و بعد از جستجوی آی دی کاربر مورد نظر میتوانید آنرا تگ کنید.

زمانی هم که عکس خود را از قبل گذشته اید میتوانید در گوشه بالا سمت راست عکس  کلیک کنید گزینه ادیت را بزنید و کاربر اینستاگرام مورد نظر خود را تگ کنید.

این تگ کردن به شما کمک میکند وقتی پست خود را میگذارید پیج تگ شده بیشتر دیده شود و در معرض دیده شدن فالوور های شخص تگ کننده قرار میگیرید.


منبع: سایت شرکت آسایش تیم

جهت ارتباز با ما روی لینک زیر کلیک کنید:

افزایش فالوور اینستاگرام


برای مشاهده نمونه پیج های اینستاگرام ما کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی